Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-27T19:05:21+03:00
Povestitorul ne-a citit cele mai frumoase fabule. (subiect)
Copilul povestitor a primit premiul I. (atribut)
El l-a vazut pe povestitor.  (complement direct) 
Comentariul a fost şters
Am apreciat povestitorul. - Complement.
Cartea povestitorului era groasa. - Atribut.
Comentariul a fost şters
Cu placere! Da.
2014-05-27T19:05:40+03:00
Povestitorul ne-a spus sa citim mai mult.(subiect)
Baiatul povestitor este cuminte la ore. (atribut)
Ea merge la povestitor.(complement)
P.S.Sper sa fie bine