Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-27T19:03:35+03:00
A veni - conjugarea a IV-a
a fugi - conjugarea a IV-a
A vedea - conjugarea a II-a
a goni - conjugarea a IV-a
a vrea - conjugarea a II-a
a cumpara - conjugarea I 
3 5 3
2014-05-27T19:06:48+03:00
Am venit- conjugarea a IV-a
am fugit- conjugarea aIV-a
a vazut-  conjugarea aII-a
a gonit- conjugarea a IV-a
n-au vrut- conjugarea a II-a
sa cumpere -conjugarea  I