Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-27T19:00:52+03:00
Nu cred ca se poate...Adica ca si cum ai avea cele 2 catete si iti trebuie ipotenuza? 
cunosc lungimea catetelor si trebuie sa aflu ipotenuza , mai am un unghi de 35 de grade
si de ce nu o poti face cu pitagora?
pentru ca nu am invatat la scoala si o sa ne depuncteze
daca aveai unghi de 30 grade...latura opusa acelui unghi este jumatate din ipotenuza
Daca sti o teorema pe care n-ai invatat-o la scoala, si o fplosesti pentru teme sau la lucrare, teza, etc, profesoara sau profesorul va trebui sa aprecieze asta.
2014-05-27T19:09:01+03:00
Daca ai triunghiul ABCD poti sa faci BC la puterea a doua=AB la a doua+AC la a doua.Sper ca te-am ajutat:)))))
1) Triunghiul ABCD ??? 2) Ai folosit Pitagora iar enuntul cerea solutie fara Pitagora.