si ce
subiectul raspunde la intrebarea cine
Depinde in ce caz este substantivul... Nominativ: Cine? Ce? Acuzativ: Pe cine? Ce?(complemet direct)Despre cine/ce? Pentru cine/ce? Unde? Cand? Cum? Dativ: Cui? Genitiv: Al/Ai/Ale/a cui? Vocativ: Despartit prin virgula de restul propozitiei
da mersi
cp

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-27T18:56:01+03:00
 x (substantiv)= sust. comun/propriu, genul , numarul, cazul, functia sintactica
sper ca te-am ajutat

78 4 78
2014-05-27T18:58:01+03:00
Pai mai intai ii scrii ce este adica substantiv ,apoi scrii daca este comun sau propriu,apoi scrii daca este simplu sau compus,apoi scrii genul masculin sau feminin,apoi numarul singular sau plural ,apoi cazul si apoi functia sintaticta


40 4 40
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters