Răspunsuri

2014-01-28T19:45:23+02:00
Cine est 
sunt craiasa zapezii ,eu vin si cand ma uit pe fereasta se ingheta 
ce frig e 
Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-28T19:52:45+02:00
-Esti foarte frumoasa insa privirea ta albastra si rece imi da fiori.                                    -Probabil ca daca privirea mea nu ar fi rece nu mas fi numit Caiasa Zapezii,insa mi-as fi dorit sa ma intrebi ce culoare are sufletul meu!
1 5 1