Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-27T18:55:59+03:00
El este un imparat
Feciorul  de  imparat este respectat.
Un imparat adevarat  nu-si lasa poporul
Frumosul imparat isi aranjeaza hainele.
Pe imparat il supara faptul ca este singur .
11 4 11
Ai una grsita, multumesc oricum <3
Cu placere ! Si scuze de aia gresita
2014-05-27T18:58:11+03:00
Imparatul are multe palate.(nominativ) Hainele imparatului sunt noi(genitv) L-a vazut pe imparat la palat(acuzativ)
4 3 4