1. Dupa ce a cheltuit 25% din bani, o persoana constata ca mai are 27 lei. aflati suma.

2. Rezolvati ecuatia : 2(-x+5)-3(1-x)=-3.

3. Determinati perechile de numere intregi (x;y), stiind ca xy+3x=-5

Nu raspundeti neaparat la toate :D Doar la care stiti.. dar eu apreciez ca raspundeti! :D

MULTUMESC ANTICIPAT! :*

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-27T19:02:43+03:00
1. notăm cu x numărul banilor.
În prima fază: 25% din x= 25:100·x =x supra 4.
Apoi aflăm restul: x- x supra 4= 3x supra 4.
Apoi: 3x supra 4= 27 ⇒ x= 36 lei.

2. -2x-10-3+3x=-3
x-13=-3 | +3
x=10.

3. Nu știu... :)
2014-05-27T19:18:58+03:00
...................................................................
Urât din partea ta că mi-ai copiat răspunsul. :)
Stiu
Gata l-am sters tot nu am primi puncte
Mulțumesc de înțelegere.â
:D