Clasa a doua a;determina numarul care indeplineste in acelasi timp conditiile;a)este scris cu trei cifre;b)zecile si unitatile sunt numere consecutive pare;c)suma numerelor reprezentate de cifra sutelor si de cea a zecilor este 3.

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-27T18:36:24+03:00
Numarul este 210 :)
cel putin asa cred :))
numarul este 123
Te-ai luat dupa mine!
In fine ... nu mai conteaza .. :(
2014-05-27T18:37:30+03:00