Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-27T18:30:01+03:00


scriitorul:compune,citeste admira

apele:trec , se tulbura,uimesc

batranii:asculta,se gandesc,mediteaza.

invatatoarea:lauda,invata,povesteste

senatorul;discuta,gandeste,percepe


1 5 1
2014-05-27T18:38:00+03:00
Scriitorul- compune , citeste , se fascineaza 
apele- curg , murmura , pling 
batranii- se tanguiesc , pling , isi reamintesc
invatoarea- educa , conduce , cearta , corecteza
senatorul- scuze dar nu stiu acest cuvint :(