Răspunsuri

2014-01-28T19:32:06+02:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-28T19:32:07+02:00
Resursele naturale le putem folosi la gatit ( gazul, apa )

Electricitatea este folosita la aparatele din casa ( aspiratorul, televizorul etc.)
faina,apa,lapte,dero,lemne, sare. imi multumesti?
multumesc Bya15
focul
deci resurse naturale sunt multe si este cel mai usor de zis:este nevoie de inteligenta.apa este o resursa naturala apte,lemne,sare,faina,si daca nu ma insel eu si graul rzul si porumbul