Scrieti o propozitie care sa contina un atribut pronominal ,avand ca regent substantivul straturi

2
Straturile mele de flori au fost complet distruse de ultimele ploi
multumesc mult :)
cu placere :)

Răspunsuri

2014-05-27T18:49:37+03:00
Straturile mele de plante au fost complet distruse din cauza ploilor
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-05-27T19:04:16+03:00
Straturile sale de frunze au fost luate de vant . 

2 5 2