Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-27T18:08:14+03:00
E simplu :
Transformam prima parnteza in :
3 x ( 1+ 2+3+......+33) 
Si scadem a doua parnteza care e formata din aceiasi factori
3 x (1+2+3+.......+33)
Daca scadem 2 numere egale obtinem 0 => 3 x (1+2+...+33) - 3 x (1+2+...+33)=0
Sper ca ti-am fost de ajtor
2 5 2
2014-05-27T18:10:35+03:00
3+6+9+...+99-3-6-9...-99=0
Se reduc toate.Trebuie doar sa desfaci parantezele ;).
1 5 1