Răspunsuri

2014-05-27T17:52:56+03:00
Predicatul este partea principală de propoziție care atribuie subiectului o acțiune, o stare sau o însușire.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-27T17:56:49+03:00
Predicatul este partea principala de propozitie care atribuie subiectului o actiune , acesta poate fi verbal sau nominal :
-Ana invata bine 
invata - predicat verbal
-Ana este cuminte
este cuminte - predicat nominal ( a fi + nume prdicativ )
Predicatul este exprimat mereu prin verb .