nu crezi ca ar fi trebuit sa pui si o anumita perioada? Foarte multi regi sunt cunoscuti
Multumesc frumos
Nu noua asa nio dat nu o scris nici o anumita periosda
Te rog ajutama daca sti ce este pastelul la limba romana
Inseamna ca ....

Răspunsuri

2014-05-27T17:36:54+03:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-27T19:00:26+03:00
Pastelul este o creație lirică descriptivă, aparținând literaturii culte care, prin intermediul unui peisaj, transmite sentimentele eului liric. Modul de expunere folosit este descrierea. Într-un pastel dominante sunt imaginile artistice, realizate prin figuri de stil, organizate într-o descriere tip tablou. Aceasta poate avea ca temă un anotimp, un colț de naturǎ, un moment al zilei, un aspect din viața micilor viețuitoare etc
1 5 1