Răspunsuri

2014-01-28T18:37:24+02:00
Virgula ,in cazulde fata separa verbul la imperativ e de restul prop. si substantivul in vocativ mare de restul prop....
Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-28T18:43:11+02:00
In primul enunt, virgula are rolul de a marca o constructie in vocativ.
In al doilea enunt, virgula are rolul de a marca o enumerare ( de actiuni ).
Al treilea enunt e putin ambiguu, cred ca este o enumerare de actiuni.
1 5 1