Bună ziua!Am o problemă şi vă rog să mă ajutaţi.
Pentru un pavaj se folosesc plăci de mozaic cu suprafaţa de 120cm pătraţi,aşezate în 42 de rânduri a câte 12 plăci fiecare.Aflaţi aria suprafeţei pavate.
Vă mulţumesc anticipat!

2

Răspunsuri

2014-05-27T17:05:56+03:00
42x12 si afli placile, iar apoi rezultatul inmultit cu 120 si afli aria
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-27T17:06:26+03:00
Aria suprafetei pavate este:  42·12·120 cm² = 60480 cm² = 6,048 m²
2 3 2