Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-27T16:58:01+03:00
                          Locul meu preferat de invatat

    Mie imi place sa invat si sa scriu in locuri linistite.Uneori,cand sunt la bunici,imi place sa ma documentez sau sa ma pregatesc pentru o ora sub ciresul cu flori parfumate si albe ca norii zglobii de primavara.Cand sunt acasa prefer sa studiez la birou.Mereu ma pregatesc bine pentru o ora sau un concurs.
      Intr-o zi,cand m-am hotarat sa invat pentru limba romana, mi-am luat caietul si manualul si m-am dus in curtea casei.Trandafirii sangerii straluceau mandrii in lumina soarelui,iar spinii parca strapungeau inimile dusmainilor de o viata,adica carabusii greoi de arama.Lalele colorate se mandreau cu petalele lor elegante si zglobii.Numai o veverita mai nastrusnica a stricat concertul unor pasari incantatoare.
       Eu consider ca locul unde ar trebui sa invete un elev sa fie linistit sa nu fie un mediu agitat.
    
1 5 1
2014-05-27T17:07:39+03:00
Cadrul in care eu ma simt cel mai bine atunci cand invat este camera mea de studiu,aici eu am grija sa am mereu curata si bine aierisita cu flori prospete in vaza de pe biroul meu si cu multa liniste,pentru mine acest loc este locul unde eu ma intalnesc cu personajele din lecturile pe care eu le citec,este locul de joaca cu cifrele si uneori locul unde eu ma relaxez ascultand mucica mea preferata.Ca si cadru am ales camera mea de studiu deoarece aceasta camera este singura camera amenajata de mine cu mult drag,este bibliotecas mea de suflet si camera in care sunt mereu bucuroasa sa-mi primesc prieteni si colegi.