Am nevoie de ajutor la tema de la romana pt. maine . Dintr-un text trebuie sa extrag predicatele . Nu stiu exact cum trebuie in urm. enunt: se poate sa fii asa de indiferent ?

2
?? Verbul 'să fii' formează cu următorul cuvânt predicat verbal !
??
NU! Este nominal!
daa scuze este nominal
"sa fi"

Răspunsuri

2014-05-27T16:43:46+03:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-27T16:45:29+03:00
În enunţul tău există 2 predicate : 
 se poate = predicat verbal 

să fii aşa = predicat nominal 
1 5 1