Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-28T18:11:57+02:00
Semana - mod indicativ , timp imperfect, pers a iii a , sg.
seamana-mod inicativ,,timp prezent !
cuv. corect este ,,semana, nu ,,seamaNA,,
pei atunci e la indicatim timp perfect simplu !
nici atat!!!
seamana
2014-01-28T18:13:37+02:00
Semana - conjugarea I, diateza activa, mod indicativ, timp perfect simplu, pers a III-a, nr. singular
1 4 1