Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-27T16:17:45+03:00
Mihaela-substantiv propriu. simplu, genul feminin, numarul singular, caz nominativ, nearticulat, functia sintactica de subiect.
a adus -verb, impersonal ,tranzitiv , neregulat ,conjugarea a 3a .diateza activa. modul indicativ perfectul compus , timpul trecut , persoana a 3a ,numarul singular, f.s de de predicat
conuri- substantiv comun , simplu, gen. neutre, numarul plural, caz nominativ, nearticulat f.s de complement direct .
de-prepozitie materiala, simpla, propriu zisa,
brad-sunst comun, simplu ,gen neutru, numar singural , caz acuzativ ,nearticulat ,f.s de adjectiv.
2014-05-27T16:27:39+03:00
mihaela-substantiv propriu. simplu, genul feminin, numarul singular, caz nominativ, neart, functia sintactica de subiect.
a adus -verb,  neregulat ,conjugarea a 3a .diateza activa. modul indicativ
,neregulat , perfectul compus , timpul trecut , persoana a 3a ,numarul singular, f.s de de predicat
conuri- substantiv comun , simplu, gen. neutre, numarul plural, caz nominativ, neart f.s de c.d .
de-prepozitie , simpla
brad-subst.  comun, simplu ,gen neutru, numar singural , caz acuzativ ,neart,f.s de adj