`Maine dau test la istorie si ne va pune 9 intrebari din 3 lectii adica din -Formarea popoarelor Europene,mentinerea imperiului roman de rasarit si crestinismul de la constantin cel mare la teodosius intai
CE INTREBARI CREDETI CA O SAMI PUNA? :))

2

Răspunsuri

2014-05-27T15:45:22+03:00
Pai din toate si doar cele mai importante lucruri
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-27T16:30:33+03:00
In ce an s-a format poporul?
cum s-a format poporul?
cine a condus imperiul roman?
cati conducatori a avut imperiul roman?
1 5 1