Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-27T15:38:36+03:00
Imprejurul meu se aflau flori frumoase.                                                                          Dinaintea mea era un urs fioros.                                                                                  Dedesuptul scaunului era o carte veche.                                                  
2 5 2
2014-05-27T15:43:53+03:00
imprejurul
           Imprejurul meu este mama.
dinaintea
        Dinaintea mea este un parc.
dedesubtul
            Eu sunt dedesubtul patului.
1 5 1