Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-05-27T15:17:39+03:00
A. I_____I
M.I_____I+4

48-4=44 ( suma partilor egale )
44:2=22 ani  ( Mihai )
22+4=26 ani  ( Andrei )

Verificare : 26+22=48
28 4 28
2014-05-27T15:22:04+03:00
Mihai .____.__4ani__.
Andrei.___.
             Rezolvare:
1)48-4=44(ani)
2)44/2=22(ani)-Andrei
3)22+4=26(ani)-Mihai
Verificarea:22+26=48(ani).
Raspuns:Andrei- 22 ani;
             Mihai -26 ani.
8 3 8