Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-27T15:26:17+03:00
Este vară.Afară este foarte cald.Albăstrelele și anemone au înflorit, iar iarba a reînviat cu floricele micuțe, dabea nâscute.Copacii au înverzit, iar ghiocei albi, au revenit iar lãngă celelalte floricele.Afară se aude glasul copiilor. Vara este un anotimp foarte frumos. Iubesc vara!
  • Utilizator Brainly
2014-05-27T21:09:13+03:00
    Vara...anotimpul asteptat de toata lumea.Acest spirit ne-a scapat de scoala si ne-a dus in paradisul relaxarii . Putem in sfarsit sa ne bucuram de mingea de aur care se joaca cu vrabiutele pe bolta cereasca ... Ne putem bucura de florile multicolore , de fructele din gradina bunicilor , de libertate si natura !
Roua diminetii se aseaza delicat pe florile inmiresmate ... Padurea te atrage prin culoarea ei precum a unui smarald, iar freamatul frunzelor te indeamna sa intri in padure, greieri care canta neobositi parca la vioara iti da o senzatie de liniste . 

NU MAI AM NICI O IDEE ... Poate mai ai tu ceva , sper sa te fi ajutat .
1 5 1