Ma ajutati la tema de la romana va rog.
Profa ne-a pus niste intrebari si noi trebuie sa raspundem la ele datimi va rog niste idei la rospuns.
1.De ce credeti voi ca fiecare basm are un final fericit?
2.Credeti ca basmurile sunt adresate numai copiilor?De ce?

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-27T15:07:49+03:00
1. Basmele de regula au un final fericit deoarece exista credinta ca intotdeauna binele invinge raul.

2. Basmele nu se adreseaza doar copiilor, intrucat in sufletul fiecarui om, de orice varsta exista un copil.
2014-05-27T15:15:47+03:00
1. Cum spune si definitia basmului: ''Basmul este o specie literara ce apartine genului epic. In basm se impletesc intamplari reale cu intamplari fantastice savarsite de personaje cu puteri supranaturale, ce repezinta fortele binelui sau fortele raului. Binele iese intodeauna invingator.''
2. Basmul, la fel ca si oricare alta poveste etc, nu este adresata in tocmai copiilor, ci si celui care doreste sa o citeasca. 
Sper ca te-am ajutat, pwp. :*