In ce an a domnit Stefan cel Mare ? Cate lupte a castigat si cate a pierdut ????

2
Domnie: 1457-1504.
A avut 44 de batalii, a castigat 42, doua le-a pierdut: una in 1462 (impotriva Ungariei) si in 1476 (la Razboieni, impotriva turcilor). A construit 42 de manastiri (numarul victoriilor sale), si nu 44 asa cum stie toata lumea! ;)

Răspunsuri

2014-01-28T17:47:11+02:00
1457 - 1504 ( aproape 50 de ani ) 
Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-28T17:51:51+02:00
Stefan cel Mare a domnit intre 1457 si 1504, adica 47 de ani. El a avut 36 de batali, dintre care 34 a castigat si 2 a pierdut.
Multumesc mult !
dupa fiecare lupta castigata , construia cate o bisserica sau o manastire. el a construit 44 de manastiri