Am problema care habar-nam s-o fac! Este:
'' Dintr-o punga in care se afla 4 kg de zahar, trebuie sa separati, printr-o singura cantarire , 1750 g de zahar. Aveti la dispozitie o balanta simpla si o masa marcata ( o greutate) de 500 g. Cum procedati? ''

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-27T14:48:06+03:00
Dintr-o cantarire scoateti 500g zahar si va raman in punga 3500g zahar.
Folosind balanta impartiti cantitatea de 3500g in doua parti a cate 1750g fiecare.
dar zice o singura cantarire
pai da, am facut o singura cantarire, deoarece am folosit o singura data greutatea de 500g
2014-05-27T14:53:57+03:00
Scoti 500 de grame cu greutatea si raman 3500 pe care le imparti in 2 parti egale si ramai cu 1750si 1750