Marea zi de sărbătoare
Ziua aceasta-i zi preasfântă
La români între hotare
Azi, când tot românul cântă!
Cu cântec să-mbogăţim
Din Dobrogea, Oltenia, Banat
Şi cu joc să veselim.
V-aducem cântec legânat
Din Haţeg în Maramu
Tot Ardealul cântă-acu!
Hai să-ntindem hora mare
Fete şi feciori,
Să dansăm cu mic cu mare
Ca la sărbătore!

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-27T14:34:10+03:00
Dac' aveţi în vine sânge, dacă aveţi în voi simţire,
Pentru biata României, pentru scumpu-i viitor,
Cu toţi mâna daţi odată şi' nchinaţi pentru Unire
Fiţi uniţi, v-o zice asta, un biet bătrân cerşetor.
-Eugeniu Carada

Daca te-a ajutat voteaza si da un multumesc xD
2014-05-27T16:06:56+03:00
,Venim cu toţii astazi,
E o mare sarbatoare,
Comemoram „ Unirea” si o „Romanie Mare”
Slavim poporul nostru roman,
Ale lui fapte marete si tara. 

O, Romanie,glie strabuna!
La Alba-Iulia cu totii se-aduna.
Si toti intr-acolo pornesc cu credinta
Ca toti la un loc implini-vor
Dorinta Viteazului Mihai.

Unirea cea mare, a celor de-un grai,
De-un neam si de-un strai.
De 1 Decembrie e sarbatoare.
Unirea, Unirea, un vis implinit,
Spiritul Unirii va fi mostenit.
4 4 4