poalele muntiilor sunt frumoase !
scz am facut cu atrbut
Oamenii fac eforturi pentru munti
Hai ca ai gresit tot ce ai scris si la ultima oamenii este subiect :))))

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-27T14:31:27+03:00
Muntii sunt foarte frumosi. Bunicii mei sunt cei mai buni.
Exact prima am zis-o si eu =)) si nu m-am uitat :O
2014-05-27T14:31:54+03:00
Muntii sunt foarte inalti. 
Bunicii au luat prajituri cu ei . 
Am vazut ca a mai postat cineva prima deci schimb : Muntii sunt foarte inalti :))