Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-05-27T14:09:32+03:00
1 < 3 deci semnul mai mic este <
3 > 1 si semnul mai mare este >
207 3 207
Cu placere !
ca sa le inveti mai usor intotdeauna gura mai cascata a literei v culcat se pune la semnul mai mare
Că le-am uitat semnele:(cà o ajut pe sormea.
Câți ani aveți?
44
2014-05-27T14:10:51+03:00
Semnul mai mic este acesta:  <
semnul mai mare este acesta: >
70 4 70
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters