Un dreptunghi are perimetrul de 240 m. Lungimea este de 4 ori mai mare dacat latimea, sa se afle dimensiunile dreptunghiului.

2
P=240 , L=4l , p= 2 (l+L) , p = 2(l +4l) , p = 2×5l , p = 10xl , 240 = 10 x l , l = 240÷ 10 , l = 24 , L=4×24 , L =96
mersi

Răspunsuri

2014-05-27T13:14:55+03:00
Dreptunghi
L=lungimea dreptunghiului
l=lăţimea dreptunghiului
P=perimetru
P=2L+2l
de 4 ori mai mare=înmulţit cu 4⇒L=4l
P=240
240=2·4l+2l
240=8l+2l
240=10l
10l=240
l=240:10
l=24 m⇒L=4l=4·24=96 m
Sper că te-am ajutat! :)


2 4 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-27T13:15:35+03:00
L=4l
P=2l+2L
240=2(l+L)
240=2(l+4l)
240=2x5l
240=10l
l=24
L=24x4
L=96 
4 4 4