Nu sunt prea buna la matematica.Ma puteti ajuta la aceasta problema?

Intr-un depozit erau 6875 kg grau si o anumita cantitate de porumb.sa-u trimis la moara cantitati egale de grau si de porumb.Acum, in depozit au ramas 2500 kg grau si 1500 kg porumb.

Ce cantitate de porumb era la inceput in depozit?

Vreau rezolvarea la problema cu tot cu intrebari!

Multumesc mult!! :*

2

Răspunsuri

2014-05-27T13:19:55+03:00
6875 - 2500=4375 kg de griu sau trimis 
1500 + 4375=5875 kg de porumb era in depozit
3 5 3
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-27T13:20:42+03:00
X = cantitatea trimisa la moara din fiecare fel.
y = cantitatea initiala de porumb.

6875 - x = 2500 
=> x = 6875 - 2500 = 4375 Kg de grau s-a trimis la moara.
Dar la moara s-au trimis aceasi cantitate de porumb.
=> 4375 Kg de porumb s-au trimis la moara.

y - 4375 = 1500
y = 1500 + 4375 = 5875 Kg de porumb erau la inceput in depozit.