Răspunsuri

2014-05-27T10:32:33+03:00
Tablou daca este despre natura
Portret daca e despre o fiinta
    Sper ca te- am ajutat
Ex tablou Padurea Petrisorului de Mihail Sadoveanu
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-27T10:33:22+03:00
Iti dai seama foarte simplu:
--> cand este tip portret iti da trasaturi fizice ale personajului sau  obiectelor (depinde despre cine este vorba)
-->cand este tip tablou iti da trasaturi morale
Portret e doar la fiinte
Da, ai dreptate , am uitat
mersi de ajutor
Comentariul a fost şters