Răspunsuri

  • Utilizator Brainly
2014-05-27T10:12:34+03:00
A,I____I..35
b.I____I..16
c.I____I..34
586-85=501
502:3=167
====================================================

a+b+c=586
35+16+34=85
586-85=501
501:3=167

a=167
b=167
c=167
5 4 5
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-27T10:15:28+03:00
Primul___ 35
al doilea___16
al treilea___34

1. 35+16+34=85
2.586-85=501
3.501:3=167

primul=167
al doilea=167
al treilea =167


7 4 7