Un teren agricol are forma unui dreptunghi cu dimensiunile L=5 dam si l=30 m.Pe jumatate din suprafata terenului se cultiva cartofi, pe jumatate din rest se cultiva rosii, iar pe suprafata ramasa se cultiva ardei.Calculati, in m², aria fiecarei suprafete cultivata cu legume.

2

Răspunsuri

2014-05-27T10:02:58+03:00
L=5 dam=50m
l=30m
A=L.l=30.50=150 m²
cartofi 150/2=75 m²
rosii   75/2=37,5 m²
ardei   75-37,5=37,5 m²
9 3 9
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-27T10:09:50+03:00
Arie dreptunghi=50x30=1500 m²
1500:2=750m² m² ocupata de catrofi 
(1500-750) :2=375 m²(rosii)
1500-(750+375=375m²(ardei)
8 4 8