Buna..Cineva din clasa a 4-a pe aici? :D Ce parere aveti despre testele astea internationale?Profesoara noastra ne-a dat si la matematica si la limba romana , numai ca nu a fost pe bune , in sensul ca vroia doar sa vedem cum sunt exercitiile si cam cat de usor ne descurcam. Maine (miercuri) dau la romana si joi dau la matematica.
As ruga sa imi raspunda doar cei din clasa a 4-a.. Ce parere aveti despre testele internationale?Credeti ca sunteti pregatiti/pregatite? :)

2
de ce nu intri pe clasele I -IV, poate acolo vei fi mai mult ajutata.
Nu am nevoie chiar de ajutor , vreau doar pareri. :)

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-27T09:55:51+03:00
Mie una mi-se par de ajutor in tot ce constau ele :) ;) :* 

1 5 1
2014-05-27T09:55:53+03:00