Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-27T09:48:24+03:00
Se invarte in cerc - pleonasm . poti sa te invarti in patrat? Ramane Ana se invarte.
Coboara in joc. Dar poti sa cobori sus? Iar pleonasm. Corect e Anemona coboara
2 5 2
2014-05-27T09:48:28+03:00

pleonasmul este greseala la ambele.

ana se invarte.

anemona coboara

daca se invarte normal ca o face in cerc.

daca coboara nu poate cobori sus.