Indicați felul predicatelor.
A fost candva o imparateasa.Ea era frumoasa,dar rea.Intr-o zi,oglinda ei fermecata i-a spus ca Alba-ca-Zapada, fiica sa vitrega, o intrecuse in frumusete.Atunci imparateasa ii porunci unui vanator sa duca fata in padure si s-o ucida.Acesta a crutat-o insa si ea a gasit adapost in casa piticilor.

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-27T09:48:56+03:00


a fost-pred .vb

era frumoasa-pred.nom

a spus-pred.vb

intrecuse-pred vb.

porunci-pred vb

sa duca-pred.vb

ucida-pred vb

a cruta-pred.vb

a gasit-pred.nom

2 5 2
2014-05-27T10:09:21+03:00
A fost-predicat verbal
era frumoasa-predicat nominal
a spus-predicat verbal
intrecuse-predicat verbal
porunci-predicat verbal
sa aduca-predicat verbal
ucida-predicat verbal
a aruncat-predicat verbal
a gasit-predicat verbal
1 5 1