Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-05-27T09:45:44+03:00
A.I____I____I____I
b.I____I
c.I____I____I

Suma este 546 si avem 6 parti ( segmente ) egale . Aflam o parte egala sau pe " b " 
546:6=91 ( nr. b )
91x2=182 ( nr. c )
91x3=273 ( nr. a )

Verificare : 273+182+91=546



2014-05-27T09:46:03+03:00
Primul___ ___ ___
al doilea___
al treilea___ ___

1. 546/6=91 _ al doilea nr.
2.  91*2 = 182_ al treilea nr
3. 182+91=273 _ primul nr
1 5 1