Răspunsuri

2014-05-27T09:14:39+03:00
Linia de dialog (—) este un semn ortografic care indică începutul vorbirii directe a fiecărei persoane care ia parte la o convorbire, replica fiecărei persoane într-un dialog. De regulă, linia de dialog se plasează la capăt de rând, precedată de spațiul pentru marcarea aliniatului și urmată de blanc (spațiu).
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-27T09:22:11+03:00

Linia de dialog indica inceputul vorbirii fiecarei persoane care i-au parte la o convorbire 
Ghilimelele sunt semne grafice care se folosesc atunci cand se reproduce intocmai un text spus sau scris de cineva. Ele se pun la inceputul si sfarsitul textului sau propozitiei.

5 4 5