1.Pentru ca un automobil sa se deplaseze cu viteza 30 m/s, motorul dezvolta o putere de 6*10^4 (zece la a patra) W. Ce distanta poate parcurge automobilul cu 1 litru de benzina, stiind ca energia furnizata de aceasta este de 8*10^6 J/l.

2.Cu cati KW lucreaza o locomotiva care dezvolta o forta de tractiune de 300 N si remorcheaza un tren ce se deplaseaza cu 54 km/h?

Multumesc!

2

Răspunsuri

2014-05-27T07:51:23+03:00
Poti sa folosesti regula de 3 simpla pe care cred ca o sti
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-27T11:23:50+03:00