Răspunsuri

2014-05-27T00:03:13+03:00
Se reflecta in spatele lentilei (imaginea ei poate fi reala sau virtuala, rsturnatasau dreapta ,marita sau micsorata)
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
ti-am dat cereree , hai sa vb la mesaje sa nu umplem pagina aici
ok
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-27T00:11:22+03:00
Lentilele convergente, prin refractie, transforma fasciculele paralele in fascicule de raze care se intalnesc intr-un punct
Comentariul a fost şters
n-ai pentru ce ;)
acel punct numindu-se focarul lentilei, puntul de intersectie a razelor refractate, iar distanta dintre lentila si focar purtand numele de distanta focala
;)
:)) ;)