Răspunsuri

2014-05-26T23:05:05+03:00
Prima mea experienţă culinară mi-a stârnit imaginaţia deoarece mă uitam deseori la emisiune culinare. Rezultatul muncii mele a fost pe măsura aşteptărilor. Cred că o să continui să gătesc pentru a mă perfecţiona
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-27T07:52:08+03:00
Prima prajitura facuta de mine a fost placinta cu mere.
Prima zi in bucatarie mi s-a parut grea dar m-am invatat.
In bucatarie iti trebuie indemanare si atentie
1 5 1