subiectele sunt de doua feluri simplu si compus
subiecte exprimate si neexprimate.
Subiecte : Simple-Ex: COPILUL se joaca. COPILUL=subiect simplu; Subiecte: Compuse-Ex:MARIA SI IONEL se joaca. MARIA SI IONEL=subiect compus.

Răspunsuri

2014-01-28T16:44:23+02:00
Substantivele sunt de doua feluri comun simplu su compus si propriu compus
subiectele sunt de doua feluri logic si gramatical
atat?
serios?
da
mersi
Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-28T16:58:51+02:00
S. Exprimate şi neexprimate (inclus, pers. I şi a II-a şi subînțeles, pers. a 3-a).