Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-26T22:42:23+03:00
Decat=compunere prin contopire
slujitor=derivare cu sufix
coltisor=derivare cu sufix diminutival
mss mult
n-ai pentru ce
ma mai poti ajuta la unul trg
la care?
sinonime pt : (sac) plin , (au spus ) de fata;
omonime pt noi(nu putem), si motiveaasza virgula din enuntul urmator :Sunt cioplitor de piatra, a raspuns baiatul.
2014-05-26T22:42:45+03:00
decat,-compunere prin sudare de elemente /contopire
 slujitor,  -derivare cu sufixul "itor"
coltisor-derivare cu sufix diminutival(arata micsorarea unui obiect)