Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-26T22:18:19+03:00
Numerele prime sunt numerele care se divid cu 1 si cu ele insele

de la 30 la 40 sunt :31  si  37
61 este 69 nu este deoarece se divide (imparte) cu 1 3, 23 si 69
numerele prime se divid (impart) doar cu 1 si cu el insusi 61 se imparte exact doar cu 1 si cu 61
Aaaaaa am inteles iti multumesc
nu esti singurul care a inteles
n-ai pentru ce :)
2014-05-26T23:53:35+03:00
DEFINITIA NUMARULUI PRIM:

   Un numar natural se numeste numar prim daca  este mai mare decat 1 si are doar divizori improprii(adica pe 1 si pe el insusi).

Definitie echivalenta: Un n umar natural mai mare decat 1 se numeste numar prim daca nu are divizori proprii.

Singurul numar prim par este 2.

Numerele prime cuprinse intre 30 si 40 sunt 31 si 37. Daca ne gandim la tabla inmultirii, ne dam seama ca nu au divizori proprii (adica nu se impart la alte numere decat la 1 si la ele insele).