Buna . Varog frumos sa ma ajutati si pe mine la un exerciutiu eu nu-l inteleg ..


Alcatuiti propozitii simple , in care vrebul este la numarul singular , apoi transformati-le in propozitiidezvoltate , adaugand atribute si complemente


Va Rog Frumooooos :D :D :D

2
''eu scriu ''. ''apoi eu scriu frumos pe caiet .''
fara cuvantul apoi
Stiu ... Mersi :D
eu citesc - eu citesc ziarul

Răspunsuri

2014-05-26T22:14:09+03:00
Eu scriu-propozitie simpla
Eu scriu tema pentru acasa-propozitie dezvoltata pentru ca am adaugat atributul"pentru acasa" si complementul "tema"
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-26T22:16:07+03:00
Lumanarea arde .
Lumanarea din camera mea  arde falnic