Răspunsuri

2014-05-26T22:12:57+03:00
Bunuri 
captura
 contrabandă
 dantelă datorie
 deghizare
trick (nu stiu)
 ofițer vamal 
a acoperi 
murdărie
 contrabandist 
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-05-26T22:19:53+03:00
Goods= bunuri , obiecte
capture= captura , prada
contraband= contrabanda
lace= dantela , siret
duty= datorie
disguise(v.)= a deghiza , a camufla 
trick(v.)= a pacali
customs officer= ofiter vamal
cover(v.)= a acoperi 
dirt= murdarie
bootlegger= contrabandist
barrel= butoi


top hat= palarie cu varf 
disappear= a disparea
obey= a se supune , a asculta
command(n.)= comanda , ordin
gallop= a galopa
grease= grasime
slippery= alunecos
arrest= arest
transport(v.)= a transporta