Buna , ma ajutati si pe mine la un exercitiu la "Limba Romana" ...? :o3 Sa va zic sarcina :

Alcatuiti enunturi in care cuvintele (de) iarba , vacantei , a douazecea sa fie atribute , iar cuvintele (in) clasa ,mamei * -l , te , (pe) dumneaei sa fie complemente ... VA ROG FRUMOS ...

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-26T22:00:53+03:00
Covorul de iarba este umed de roua.
Inceputul vacantei se apropie
Problema a douazecea e mai grea

Eevii stau cuminti in clasa
Datorita mamei am reusit sa invata
Priveste-l pe Andrei!
Te doare maseaua?
Am intrebat-o pe dumneaei daca vine cu noi
2014-05-26T22:03:43+03:00
1.Am cumparat un ornament de iarba                                                                                 2.Clipele vacantei mereu mi se par scurte.                                                                        3.A douazecea proba i s-a parut usoara.                                                                          4.Am intrat in clasa.                                                                                                       5.I-am dat mamei un buchet de flori.                                                                                6.L-am vazut pe Andrei la scoala.                                                                                   7.Te-am intrebat daca iti plac dulciurile.                                                                             8.Voi ati intrebat-o pe dumneaei daca vom organiza o excursie.         Sper ca ti-am fost de folos