Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-28T16:34:16+02:00
Complement circumstantial de loc 
complement circumstantial de timp
complement circumstantial de mod

are 3 feluri
dar stiu ca mai exista si complementul agent (sau ceva de genul)
stiu ca mai exista complementul agent (ceva de genul)
Gresit , cea de sus gresit ! Sunt 5 feluri , Complement circumstantial de mod , complement circumstantial de timp , complement circumstantial de loc , complement direct si complement indirect !! :** .
2014-01-28T16:36:36+02:00